Παραγγελίες
Προϋποθέσεις παραγγελίας
Για την πραγματοποίηση της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα μας κατάστημα απαιτούνται:
- η συμπλήρωση της ειδικής φόρμας με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης.
- η ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης, ιδίως τη συλλογή και όπου απαιτείται τη χρήση προσωπικών δεδομένων.
Πως προσθέτω προϊόντα στο καλάθι;
Προκειμένου να προχωρήσετε σε παραγγελία προϊόντων, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
- περιήγηση στο ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω των διαθέσιμων τρόπων (αναζήτηση & φιλτράρισμα προϊόντων, περιήγηση στις κατηγορίες)
- προβολή του επιθυμητού προϊόντος με κλικ πάνω στην εικόνα του
- στη σελίδα του προϊόντος, κλικ στο κουμπί «ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ«
- το εκάστοτε προϊόν έχει προστεθεί στο καλάθι
- μπορείτε να επαναλάβετε τη διαδικασία επαναλαμβάνοντας τα βήματα 1-4 για όσα προϊόντα επιθυμείτε.
- σε περίπτωση προσθήκης στο καλάθι ενός προϊόντος που έχει ήδη προστεθεί κατά τα βήματα 1-4, η ποσότητα του προϊόντος αυξάνεται ανάλογα.
Ποια είναι η διαδικασία παραγγελίας;
Επιλογή προϊόντων και προσθήκη στο καλάθι
Ακολουθείται η διαδικασία που περιγράφεται σε προηγούμενο ερώτημα.
Οριστικοποίηση παραγγελίας
- Εφόσον έχετε προσθέσει στο καλάθι τα προϊόντα που επιθυμείτε, αρκεί να κατευθυνθείτε στο εικονίδιο του καλαθιού στο πάνω μέρος της σελίδας και έπειτα να πατήσετε στο κουμπί ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ στο αναδυόμενο πλαίσιο που εμφανίζεται.
- Θα εμφανιστεί η σελίδα του ΤΑΜΕΙΟΥ όπου καλείστε να συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία αλλά και να επιλέξετε τρόπο πληρωμής. Επιπλέον θα πρέπει να διαβάσετε τους όρους χρήσης και τις πολιτικές της ιστοσελίδας και να αποδεχτείτε τα αντίστοιχα στοιχεία ελέγχου.
- Πατάτε στο κουμπί ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ.
- Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή (και ο τρόπος πληρωμής ενδείκνυται με βάση τους όρους «Αποστολής & Πληρωμής«), θα οδηγηθειτε απευθείας στη σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας (περισσότερα στην παρακάτω ενότητα «Ολοκλήρωση παραγγελίας«).
- Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την τραπεζική μεταφορά, θα οδηγηθείτε απευθείας στη σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να προχωρήσετε σε μεταφορά των χρημάτων σε κάποιο από τους προσφερόμενους τραπεζικούς λογαριασμούς συμπληρώνοντας ως αιτιολογία το όνομα και επώνυμο που έχετε χρησιμοποιήσει στην παραγγελία ή τον κωδικό της παραγγελίας που θα παραλάβετε. Έπειτα το αποδεικτικό κατάθεσης αποστέλλεται στο e-mail [email protected] ώστε να προχωρήσει η διαδικασία αποστολής της παραγγελίας σας.
- Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την Χρεωστική / πιστωτική κάρτα, θα οδηγηθείτε στο σύστημα της τράπεζας μας όπου θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία της κάρτας σας για να γίνει η χρέωση. Κατά την ολοκλήρωση της διαδικασίας πληρωμής, θα οδηγηθείτε στη σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας.
Ολοκλήρωση παραγγελίας
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σύμφωνα με τα προηγούμενα βήματα, θα εμφανιστεί η σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας όπου θα εμφανίζει συνοπτικά τα στοιχεία της παραγγελίας σας αλλά και ένα μοναδικό κωδικό παραγγελίας που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας, να ζητήσετε ενημέρωση για αυτή ή ως αιτιολογία κατάθεσης σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζική μεταφορά. Επιπρόσθετα θα λάβετε ένα email στη διεύθυνση email που δηλώσατε στην παραγγελία σας που θα έχει συνοπτικά στοιχεία της παραγγελίας αλλά τον κωδικό παραγγελίας.
Πως μπορώ να δω σε τι στάδιο επεξεργασίας βρίσκεται η παραγγελία μου;
Μπορείτε να δείτε το στάδιο επεξεργασίας στο οποίο βρίσκεται η παραγγελία σας, μέσα από τη σελίδα «Κατάσταση παραγγελίας» στην οποία μπορείτε να κατευθυνθείτε κάνοντας χρήση της αντίστοιχης επιλογής στο τέλος της ιστοσελίδας μας. Θα χρειαστεί να εισάγετε τον μοναδικό κωδικό παραγγελίας που παραλάβατε με την ολοκλήρωση της παραγγελίας στην σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας και στο email σας, καθώς και το email το οποίο συμπληρώσατε για την παραγγελία σας.
Αποστολή & Πληρωμή
Με ποιο τρόπο αποστέλλονται οι παραγγελίες;
Για αποστολές εντός Ελλάδας χρησιμοποιούμε:
- ACS ή Speedex για δέματα έως 2 κιλά
- ΕΛΤΑ για δέματα άνω των 2 κιλών
Για αποστολές εξωτερικού χρησιμοποιούμε ΕΛΤΑ.
Σε πόσο χρόνο αποστέλλονται οι παραγγελίες;
Οι παραγγελίες που αφορούν ετοιμοπαράδοτα προϊόντα, αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα (εκτός Σαββατοκύριακου), διαφορετικά αποστέλλονται εντός 2-3 ημερών, ανάλογα με την περίπτωση. Στην περίπτωση αυτή θα έχετε ενημέρωση για την ενδεικτική ημερομηνία παράδοσης.
Ποιο είναι το κόστος μεταφορικών;
Κόστος μεταφορικών εντός Ελλάδας: 3,5€ έως 2kg + 0,5€ για κάθε επιπλέον κιλό.
Το ακριβές κόστος των μεταφορικών υπολογίζεται στο καλάθι αγορών, πριν το στάδιο της πληρωμής.
Για αγορές συνολικής αξίας πάνω από 50 ευρώ, τα μεταφορικά για αποστολή στην Ελλάδα, είναι δωρεάν!
Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα
Μπορείτε να κάνετε τις πληρωμές σας στο Hellenic Culture με την χρήση μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners καθώς και με την χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass. Η επεξεργασία των πληρωμών σας γίνετε μεσώ του κρυπτογραφημένου συστήματος πληρωμών της Alpha Bank . Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών Alpha e-Commerce της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.
Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών Alpha e-Commerce της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128- bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.
Τραπεζική Κατάθεση
Εναλλακτικά δίδεται η δυνατότητα στον αγοραστή να πραγματοποιήσει τις αγορές του με έμβασμα – κατάθεση στους κάτωθι τραπεζικούς λογαριασμούς:
ALPHA BANK
IBAN: GR 6701 4031 0031 0002 3300 04168
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
IBAN: GR 9701 7261 0000 5610 1019 98216
EUROBANK
IBAN: GR 4702 6007 8000 0410 2010 76206
ATTICA BANK
IBAN: GR 6201 6036 5000 0000 0851 80801
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
IBAN: GR 9201 1078 1000 0078 1011 52235
Δικαιούχος λογαριασμών: Red Velvet Company – Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία
Στα στοιχεία καταθέτη επιβάλλεται να αναγράφεται το όνομα του αγοραστή ή ο αριθμός παραγγελίας. Το αποδεικτικό κατάθεσης αποστέλλεται στην συνέχεια στο e-mail [email protected].
Η αποστολή της παραγγελίας σας θα πραγματοποιηθεί μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσης με την προϋπόθεση ότι τα είδη είναι διαθέσιμα.
Αντικαταβολή
Εφόσον επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή, θα πρέπει να πληρώσετε με μετρητά κατά τη στιγμή της παράδοσης. Ισχύει μόνο για αποστολές εντός Ελλάδας.
Επιστροφές & Αλλαγές
Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει αναιτιολόγητα και για οποιοδήποτε λόγο το προϊόν που αγόρασε και του παραδόθηκε εντός 10 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής με έγγραφη κοινοποίηση του αιτήματος του προς την εταιρεία στο [email protected].
Ποιοι είναι οι όροι επιστροφής/αλλαγής ενός προϊόντος;
Η επιστροφή/αλλαγή προϊόντων γίνεται με την επιφύλαξη των όρων του άρθρου Ν. 2251/1994, όπως αναλυτικότερα παρατίθενται παρακάτω:
- Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί εντός 10 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
- Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση.
- Το επιστραφέν προϊόν δεν επιτρέπεται να έχει χρησιμοποιηθεί και να έχει υποστεί υλικές φθορές.
- Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός από την περίπτωση που διαπιστώνονται πραγματικά ελαττώματα.
- Στην περίπτωση, κατά την οποία το προς επιστροφή προϊόν παραλαμβάνεται από την εταιρεία μας χωρίς προηγούμενη επιβάρυνση των εξόδων αποστολής, τα έξοδα αυτά παρακρατούνται από το προς πίστωση χρηματικό ποσό.
- Ο αγοραστής οφείλει να τοποθετεί εντός της συσκευασίας και όλα τα απαραίτητα από το νόμο παραστατικά.
Στην περίπτωση, κατά την οποία οι ως άνω όροι δεν πληρούνται, το προϊόν δε θα παραλαμβάνεται από την Εταιρεία και θα επιστρέφεται στον αποστολέα του, με χρέωση του ιδίου.
Τι συμβαίνει κατόπιν της επιστροφής ενός προϊόντος;
Με την επιστροφή του προϊόντος και την παραλαβή του από το αρμόδιο τμήμα εξυπηρέτησης, η εταιρεία μας αναλαμβάνει να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ομοειδές και καινούριο, σε περίπτωση που το αρχικό έχει αποδειχθεί ελαττωματικό (αντικατάσταση). Σε κάθε άλλη περίπτωση πιστώνει στο προσωπικό λογαριασμό του αγοραστή στην ιστοσελίδα το αρχικώς καταβληθέν ποσό. Εν συνεχεία παρέχεται η δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί το πιστωθέν τίμημα για την αγορά κάποιου άλλου προϊόντος, αρεσκείας και επιλογής του.
Εάν το νέο προϊόν έχει υψηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο, τότε ο αγοραστής οφείλει να προχωρήσει σε νέα διαδικασία πληρωμής για την εξόφληση της διαφοράς. Εάν ωστόσο το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη αξία από το επιστρεφόμενο, τότε η εταιρεία μας πιστώνει στον αγοραστή τη διαφορά σύμφωνα με τα ως άνω αναγραφόμενα.
Σε ποιες περιπτώσεις δεν είναι εφικτή η επιστροφή/αλλαγή ενός προϊόντος;
Από τη δυνατότητα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης / επιστροφής δύνανται να εξαιρεθούν, όσα προϊόντα διατίθενται από την εταιρεία σε ειδικές εκπτωτικές τιμές (προσφορές) για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Στις περιπτώσεις αυτές, τα προϊόντα ανήκουν στην υποκατηγορία Προσφορές, ενώ η εξαίρεση τους από το δικαίωμα αναιτιολόγητης επιστροφής αναγράφεται με σαφήνεια στους ειδικότερους όρους που πλαισιώνουν τη διάθεση τους.
Επιπλέον, από τη δυνατότητα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης/επιστροφής εξαιρούνται τα προϊόντα που κατασκευάζονται κατόπιν ειδικής παραγγελίας σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή είναι σαφώς εξατομικευμένα.
Δικαίωμα ωστόσο επιστροφής δεν μπορεί να αποκλειστεί και ο αγοραστής δικαιούται να το επιστρέψει στην εταιρεία στην περίπτωση, κατά την οποία διαπιστωθούν νομικά ή πραγματικά ελαττώματα στο παραδοθέν προϊόν.